Niniejsza strona do poprawnego działania używa cookie. Więcej w polityce prywatności. Rozumiem, zamknij pasek.

POLISH ARMED FORCES
A A A A A



Kampanie i akcje

| Autor:

„Wojsko Polskie. Modernizacja” to pierwsza produkcja filmowa poświęcona w całości procesowi modernizacji technicznej Sił Zbrojnych.

 

xxx.640x300
 

Film prezentuje możliwości użytkowania oraz skuteczność nowoczesnego sprzętu i uzbrojenia zakupywanego na potrzeby Sił Zbrojnych RP w celu systematycznego zwiększania potencjału bojowego polskiej armii. Modernizacja Wojska Polskiego jest wieloetapowym i zaplanowanym procesem, który konsekwentnie realizujemy.

13 września br. odbyła się pierwsza emisja filmu na naszych stronach internetowych (www.mon.gov.pl i www.wojsko-polskie.pl) oraz w Telewizji Polskiej.

Wojsko Polskie. Modernizacja (spot)

 

JWK - specjalsi w akcji (odcinek 1/5)

Zobacz pierwszy odcinek serialu dotyczącego modernizacji Wojska Polskiego. W odcinku otwierającym cykl w rolach głównych Jednostka Wojskowa Komandosów oraz 7. Eskadra Działań Specjalnych.

 

Nowy drapieżnik w polskiej armii. Wojska Lądowe w akcji (odcinek 2/5)

Zobacz drugi odcinek serialu dotyczącego modernizacji Wojska Polskiego. Ten odcinek poświęcony jest Wojskom Lądowym.

 

Artyleria Wojska Polskiego (odcinek 3/5)

Zobacz trzeci odcinek serialu dotyczącego modernizacji Wojska Polskiego. Ten odcinek poświęcony jest artylerii Wojska Polskiego.

 

Morska Jednostka Rakietowa w Siemirowicach (odcinek 4/5)

Zobacz czwarty odcinek serialu dotyczącego modernizacji Wojska Polskiego. Ten odcinek poświęcony jest Marynarce Wojennej na przykładzie m.in. Jednostki Rakietowej w Siemirowicach.

 

F-16 i JASSM w polskiej armii (odcinek 5/5)

Zobacz piąty odcinek serialu dotyczącego modernizacji Wojska Polskiego. W tym odcinku Polskie Siły Powietrzne

 

***********************************************************************************************************

2014 r.

Kontynuacja programu komunikacyjnego „Wojsko Polskie – Twoja Armi@”. Emitowane były filmy i spoty, pokazujące współczesne wojsko przez pryzmat jego służby na rzecz społeczeństwa oraz międzynarodowego zaangażowania żołnierzy w ramach struktur NATO i Unii Europejskiej (reklama kinowa i telewizyjna).

pliki do pobrania:

http://www.wojsko-polskie.pl/pl/m/index/38

http://www.wojsko-polskie.pl/pl/k/642

http://www.wojsko-polskie.pl/pl/m/40

http://www.wojsko-polskie.pl/pl/k/646

http://www.wojsko-polskie.pl/pl/m/44

http://www.wojsko-polskie.pl/pl/m/43

2013 r.

Kampania promocyjna „Wojsko Polskie – Twoja Armi@” miała na celu zaprezentowanie współczesnego Wojska Polskiego poprzez jego służbę na rzecz społeczeństwa, pokazywanie zachodzących w Wojsku Polskim zmian w wyposażeniu i wyszkoleniu. Powstały materiały filmowe, promujące działanie wojska na rzecz społeczeństwa - szczególnie w obszarze ratownictwa oraz likwidacji skutków katastrof i klęsk żywiołowych.

Wykorzystano reklamę w Internecie na portalu społecznościowym Facebook i stronach internetowych www.wojsko-polskie.pl i www.mon.gov.pl oraz w telewizji, poprzez emisję w programie 1 Telewizji Polskiej filmu pt. „WOJSKO POLSKIE – TWOJA ARMI@”.

2012 r./2011 r.

NSR. Przepustka do zawodowej służby wojskowej, NSR. Pasja, rozwój i wyzwanie, Szeregowi zawodowi - siła charakteru, moc możliwości - to kontynuacja rozpoczętego w 2010 roku procesu wspierania rekrutacji do Narodowych Sił Rezerwowych i służby przygotowawczej. Wykorzystano reklamę telewizyjną (emisja spotów w stacjach TVP1, TVP2, TVN i Polsat), reklamę radiową (Radio Zet i Radio Planeta) oraz reklamę prasową (Super Express).

pliki do pobrania:

http://www.wojsko-polskie.pl/pl/m/52

http://www.wojsko-polskie.pl/pl/m/51

http://www.wojsko-polskie.pl/pl/m/50

http://www.wojsko-polskie.pl/pl/m/49

2010 r.

Kampania promocyjna wspierająca proces rekrutacji do Narodowych Sił Rezerwowych i służby przygotowawczej pt. "NSR.Pasja i wyzwanie". Wykorzystywane były filmy i spoty, emitowane w TVP1, Polsat i TVN. Na stronie internetowej www.wojsko-polskie.pl funkcjonowała wyszukiwarka wolnych stanowisk dla kandydatów do służby w NSR. Powstało m.in. logo Narodowych Sił Rezerwowych.

2008 r.

W związku z budowaniem armii w pełni zawodowej, zawieszeniem powszechnego poboru i obowiązkowej zasadniczej służby wojskowej, przy wsparciu partnerów instytucjonalnych i społecznych, Wojsko Polskie przygotowało kampanię reklamową "Zawód: żołnierz. Dołącz do najlepszych". Kampania miała na celu zachęcić najbardziej wartościowych kandydatów do służby nadterminowej oraz służby zawodowej we wszystkich korpusach (szeregowych, podoficerów i oficerów), a także zainteresować młodzież ofertą szkolnictwa wojskowego. Zastosowano ponad 2600 plakatów wielkoformatowych (billboardów i miniboardów), plakaty w urzędach pocztowych, remizach strażackich i na dworcach kolejowych, wykorzystano reklamę w telewizji oraz reklamę prasową.

Kampania promocyjna pod hasłem "Zawód: żołnierz" została przeprowadzona jako kampania społeczna. Sukcesem było pozyskanie partnerów medialnych: Telewizji Polskiej oraz koncernu Agora, instytucjonalnych: Poczty Polskiej oraz Polskich Kolei Państwowych, a także partnera społecznego - Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP. Po raz pierwszy w historii Wojsko Polskie współpracowało w ramach reklamy społecznej z partnerami zewnętrznymi.

pliki do pobrania: http://www.wojsko-polskie.pl/pl/m/48

2007 r.

Kampania promocyjna "Wojsko Polskie - Czas Profesjonalistów" skierowana do kandydatów do uczelni wojskowych. Wraz z Fundacją Edukacyjną PERSPEKTYWY oraz przy udziale szkół wojskowych, Wojewódzkich Sztabów Wojskowych i Wojskowych Komend Uzupełnień promowano karierę zawodową w wojsku podczas ogólnopolskiego Salonu Maturzystów „Perspektywy 2007”. Przygotowano clipy filmowe promujące Wojsko Polskie, które wykorzystano jako reklamę w Internecie.

pliki do pobrania: http://www.wojsko-polskie.pl/pl/m/47

2006 r.

Pierwsza w historii Wojska Polskiego kampania promocyjna pt. „Tradycja zobowiązuje”, skierowana do żołnierzy, studentów i uczniów, miała na celu upowszechnianie historii i tradycji oręża polskiego. W całej Polsce organizowane były konkursy dla dzieci i młodzieży, spotkania z kawalerami orderu Virtuti Militari oraz pokazy sprzętu wojskowego. Kampania obejmowała swoim zasięgiem 16 miast wojewódzkich. Przygotowano 500 wielkoformatowych plakatów (billboardów). MON korzystał z wzorców innych armii NATO (m.in. amerykańskiej i hiszpańskiej), a także szwedzkiej.